понедельник, 24 февраля 2014 г.

Модуль 1. Рефлексія

На модулі 1 Я познайомилася із учасниками тренінгу. Розповіла про своє бачення участі в тренінгу. Тренер ознайомила мене з метою тренінгу, з перспективами професійної діяльності , використання  в ній ІКТ.
Я  навчусь  використовувати  компютерні  програми та різноманітні Інтернет-ресурси, які допоможуть мені створити портфоліо та нададуть  методичну підтримку для підвищення якості результатів навчання учнів:
- вікі - для обговорення педагогічних проблем;
- блоги - для проведення рефлексії;
- спільний Інтернет-ресурс - для обміну педагогічними ідеями;
- Інтернет-ресурси для спільного редагування документів для роботи в парах та малих групах;
- інші соціальні сервіси Веб2.0.
Я ознайомилася з електронним посібником курсу, з його  основними розділами.
Створила папки портфоліо. Зберегла в цих папках необхідні документи, шаблони, публікації. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий